Bikinibilder

Jepp nu ha ja tänkt ge mig in på något som jag inte kan något om. Men ni vet de är sommar på ingång och man bli lite galen i huvet av all pollen så man tänker inte riktigt klart och så vidare. Så nu ha ja i vartfall tänkt att planera in lite bikinisessioner. Jag vet att jag vill ha en mörkhårig och en ljushårig tjej. De ska va lite klassisk bimbostuk över dem båda - Vilket inte är så svårt eftersom många modeller ser ut så idag, de är en trend så de är inget ja säger för att va elak! Jag vet de - Ni vet de.
De ska va lite glitter å glam över de hela, funderar på att köra hela racet me bikini, klackskor och champagneglas. Men vi få se, de är än så länge bara planeringsstadie och jag behöver en miljö, 2 modeller, en makeupartist och så vidare.. =D
Lets Go!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

katestockholm

Photo, Makeup and Me...

RSS 2.0