Blåsippor

På min bakgård växer de blåsippor och jag skulle vilja göra en vårsession där men de är ju som vanligt svårt att hitta en modell sådär panikartat. Jag visste inte om att de växte blåsippor där för ja ha ju som sagt bara bott här sen i aug. Men om ja inte hinner fota någon där i blomhavet denna vår så vet jag till nästa vår att planera lite tidigare så ha ja en modell när blommorna kommer.

Naturligtvis skulle jag inte fota en modell i denhär vinkeln.. Ha ju en helt annan idé för den typen av bilder. Men men de få bli en annan gång jag visar de, helt enkelt när jag har fotat de. =D

Skrev även till en manlig dansör igår och gav honom ett förslag med bilder som vi kan fota. Han tyckte att de lät som väldigt bra idéer och att han var intresserad, han kom själv med en del tankar och idéer vilket uppskattas såklart. Jag ska nu dra iväg och kolla på en plats för denna session för ja tror att jag har en. De kan bli dramatiskt och jääävligt häftigt om vi lyckas. Vilket vi såklart kommer göra!! ;)

Ja som ni märker så kommer ja på en hel jävla del me bilder jag vill fota men de händer som aldrig nå, ja måste bara sitta å vänta på att modellerna ska säga när dom ha tid, vilket oftast är aldrig.
Sen när ja börja om å jobba DÅ kommer alla att ha tid - Utom jag..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

katestockholm

Photo, Makeup and Me...

RSS 2.0