Bloggar igen!!

Jag hade en blogg förut men den sidan valde att lägga ner så har inte bloggat på ett tag.
Är inte en sån som skriver om en speciell sak utan jag skriver om de ja känner för i den stund som fingrarna skuttar runt på tangenterna.
Men de bruka bli en hel del om fotografering då de är nånting ja sysslar me rätt mycke.
Nu ska ja gå på upptäktsfärd på denna sida och se va man kan göra för roliga inställningar här, är inte så jävla teknisk så om ja känner mig själv rätt lär ja va smått irriterad inom 30min. =D
Tills nästa gång..
/Kate


Kommentarer
KÄNSLOBLOGGEN - av Patrik PH Larsson

Tjena Kate !! :)



Kul att du skaffat en ny blogg, ska följa denna då å då. Kika gärna in på min om du inte redan har gjort det (?) ;)



Kram från Patrik

2011-04-13 @ 19:10:53
URL: http://dragonph.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

katestockholm

Photo, Makeup and Me...

RSS 2.0