Förhoppning om Måndag och Jobb

Jag söker mua med ljus och lykta för de ska va sol på måndag. Jag och modellen är lediga båda två då så de skulle va en ypperlig dag att ta dessa bikinibilder redan då.
Men vet ju aldrig va detta aprilväder säger, de kanske bli snöfall om 3 dagar så man ska väl utnyttja solen när den är framme. Men de va ju dedär me mua. Har skrivit till flera stycken och skrikit på min facebook om de är nån som känner en som kan ha tid. Men de är tyst som i graven..
Men jag ger inte upp så enkelt jag fortsätter att leta å hoppas att någon kanske ha tid! Få helt enkelt göra ett massutskick. Jepp!
I dehär fallet vill jag inte sminka själv för idéen är nästan för bra för att den ska va sminkad av en amatör. ;)

Sen har jag idag sökt jobb som fotograf. Jag gillar företag som inte vill ha CV utan som endast går efter de kunskaper och den kreativa ådra man har. CV ha blivit så uttjatat tycker jag, å hur kul är de som företagare att läsa 700 likadana vita papper med svart text?
Tur man inte ha ett jobb som innefattar läsa genom CV. Jag har i vartfall skickat iväg några av mina bilder att bli granskade för att se om ja ha va som krävs för att dom ska anställa mig som fotograf. Klart att ja inte komme bli lessen om dom inte väljer mig. Jag vet att jag är bra men samtidigt vet ja att de finns många andra som är bättre än mig. =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

katestockholm

Photo, Makeup and Me...

RSS 2.0