Opererad hjältinna..

Ja så har jag vart in på en ny operation och jag fick komma hem igår redan. Men de hjälper inte för ja må inte mindra dåligt tack vare de. Ligger här som en strandad säl och funderar varför de är så himla skitigt här hemma..
Dåligt samvete få man i vartfall å de behöver ja ju inte ha när ja må dåligt på annat vis..
Lägger in en bild från operation här så den känsliga kanske inte ska kolla nu.
Är lite bundis med sköterskorna så dom ha nu fotat båda mina käkoperationer. Plastikkirurgerna är inte lika lätt att flirta me så ja ha aldrig fått bilder från de operationerna.. =)

Här kan man se mitt benbrott i käken - Läskigt!!
Men hur som helst så se de MYCKE bättre ut redan nu än va de gjorde efter den förra operationen men jag vågar inte ha nå hopp alls, jag väntar nu å ser va som händer. De handlar om mig så naturligtvis är chanserna/riskerna stora att de gå åt skogs..
Ska vila nu någon dag sen ska ja se om jag är tillräckigt pigg att fota lite i helgen kanske. Ha ju SÅ mycke ja vill fota å de är ju en himla bra möjlighet nu då ja e sjukskriven.

Önska fortfarande att jag kunde hitta mig ett fotorelaterat jobb..
Ett kreativt jobb..
Skulle inte ens behöva va som fotograf utan ja skulle kunna komma på bildidéer, söka rekvisita eller liknande..
Men förmodligen så ska man ha 7års erfarenhet, nyutbildad från designskola, va 18år och prata 4 språk.
Jag är snart 30 och ha inget av de...

Nu ska ja he mig till apoteket och hämta medicin, sen måste ja kolla om de stå nå me "få inte va i solen" när man äter sånna för då bli ja lessen. Hade ju tänkt gå ut å sova på gräsmattan efter ha tagit den. =D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

katestockholm

Photo, Makeup and Me...

RSS 2.0