Smink

Hade en idé om hur jag ville att sminket skulle va på bikinisessionen men nu ha ja tänkt om lite och kommit fram till att den måste va mer bitchig. Sotat silver är inte bitchigt nog. De är ju faktiskt rätt vanligt å man vill ju inte ha en vanlig vardagslook i dehär fallet.
Jag satt och funderade och kom på att jag skulle testa och här är resultatet på hur jag vill ha de, eller iaf liknande. Nu hade jag en plommonfärg men jag tror att till sessionen skulle de bli sååå mycke bättre om man tog guld iställe. De är ju helt enkelt lite mer glam än plommon. ;)
Nu är bara problemet att jag kan inte sminka andra så antingen måste ja fortsätta leta en mua som kan sminka min modell eller så få ja offra allt och testa sminka henne själv.

Va tro ni, skulle de funka som en bitchig look i en bikinisesion? Försök att tänka er att den plommonfärgen då är guld... Tro de bli apabra ja.. =D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

katestockholm

Photo, Makeup and Me...

RSS 2.0