Redigera bilder.. ..

I helgen har jag stora planer på att sitta vi datan och redigera en massa bilder så jag får de klart nångång. Har alldeles för mycke som måste levereras och känner mig som en elak fotograf när jag inte har gett mina modeller vad dom jobbat för. Å andra sidan har det varit en hel del annat som satt krokben för kreativiteten.
Kan inte direkt påstå att jag gillar att redigera men när de är gjort blir resultatet toppen så man vet att de är för en bra sak. =D

Har ett superstort tema på gång som kräver en hel del planering och oblyga modeller så måste sätta mig ner och hitta dem oxå. Min tanke var att kunna ha en utställning kanske i Nov, men å andra sidan vem går på fotoutställningar i nov? De är kallt och snö..
Är de en vanlig vinter i Stockholm så finns ingen snö å folk kanske går ut. Men nu senaste åren har de ju vart en mardröm.. Bli de en till sån vinter då är de inte värt ha utställning den månaden..
Men som sagt först måste jag hitta modellerna till temat och få bort alla bilder jag har liggande här. =))


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

katestockholm

Photo, Makeup and Me...

RSS 2.0