Sonisphere!!!

Jag har i helgen varit på Sonisphere festivalen som anordnades här i Stockholm för andra året på rad. Förra året hade jag äran att se Mötley Crüe och i år fick jag se Slipknot.
Som fotograf vill man ju gärna ta me sig kameran och fota dessa band men jag valde att bara ha me festkameran och ta skitbilder för de är ju ändå en liten festival å då få man inte tänka på "jobb". Även om de skulle va guld att ha bra bilder på båda dessa band.
Förra året stod spön i backen och de va lite "Roskilde 2007" känsla i Stora skuggan där festivalen hölls. I år hade dom flyttat den till Globenområdet med asfalt och Söderstadion, mycket bra val måste jag säga å så sken solen å vämde oss så de va helt underbart hela dan!!!!!

Såg en hel drös med killar som jag skulle kunna tänka mig att fota men eftersom jag är lite blyg vågade jag inte gå fram och säga de. Jo jag gick fram till en, sa att han skulle tänka på saken då han nyktrat till. =) Så lite våglig var jag. Men nu när ja tänker efter borde ja ha vart ännu vågligare för de är ju den typ av folk som jag tycker är vackra så varför tog jag inte chansen?
Aja de kommer fler festivaler. =)
Ska på allvar börja se mig om efter nån form av studio oxå. Ska prata me min hyresvärd de kanske finns nån källarlokal här i huset som stå oanvänd va vet jag. =)
Rock On!!!!

A just de som en parantes kan ja säga att ja ha beställt en massa nytt smink så de skulle va kul att hitta en tjej så ja kan testsminka å ta lite bilder..
Man e väl lite sjuk om man köper smink för 350 dollar bara för att de är fint.. =D


Kommentarer
e.l.f Cosmetics Skandinavia

Hej!



Jag ska faktiskt just posta upp de 3 som vann! :)

Ge mig några minuter :)

2011-07-13 @ 11:09:46
URL: http://www.miss0.blogg.no


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

katestockholm

Photo, Makeup and Me...

RSS 2.0