I´m Nästa Töp Mödel With Ett Pojk-Projekt..

Har projekt på gång som nu ha stannat av lite. 
Behöver 5 relativt vältränade killar, har redan 2 eller 3.. Vilket betyder att de behövs minst 2 till. Bilderna är FAN och poängen är att de ska hängas upp 5 bilder i samma stuk men me olika människor och olika poser. Tanken va först samma pose, men alla kroppar passar inte till samma typ av pose och då skulle bara en del av kroppen va poängen me projektet å så är inte fallet... 
Förstår inte varför tränade killar e så egenyttiga om sina kroppar, e inte poängen me den att visa för andra?? =)

Sen håller jag fortfarande på med porträttprojektet.. Ca 20 olika personer i olika stadier av livet, rent å snyggt. Men de är fasen inte heller de lättaste! Oftast då ja fotar är de tema å då glömmer man bort att fota helt vanliga porträtt så de är mängder av folk som ha runnit mellan fingrarna bara för att jag inte tänkt längre än fotoidén.
Få bjuda in 20 pers en helg samt en MUA å fota porträtt på löpande band! Då bli de iofs mer än 20 eftersom a redan ha ett antal men de gör inget. =D

Sen va ja ju mödel i Hallsta å ja ha fått ta del av lite bilder, holy hell helt galen som stå framför kameran. Men tänkte dela me mig lite så ni få se den galna fotografen åma sig. ;)

De bästa me allt är att ingen nånsin ha anklagat mig för att va normal så ja kan helt enkelt komma undan me att bete mig hur jag vill. De är bara "Jaja, typiskt Kate" =D Ibland är de underbart att inte va som alla andra!

Mödel: Me
Fotograf: Patrik Blom (Superduktig fotograf från Gävle!!)
Visst ser man att ja e svullen efter käkoperationen men va fasen, dehär va ju en kul grej! Ska bli spännande å se hur Patrik ha redigerat bilderna sen!! =D

Sen fick ja dåliga nyheter idag.
Eftersom mina värden är dåliga och jag har så lite blod kvar i kroppen är risken stor att dom inte opererar mig nästa vecka. Så vi få se va som händer. Ja e spådd att dö innan ja fyller 30år, de är mindre än 2v dit så ödet kanske hann ikapp mig ändå..
Å dör ja kommer minsann folk att tänka: "Skulle ha låtit henne fota mig medan hon levde för hon va rätt haj på FAN."
Så kom igen nu!! =))
KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

katestockholm

Photo, Makeup and Me...

RSS 2.0