Regel 1 som Fotograf:

"Ha ALLTID med dig kameran!"
Konstigt nog är de alltför ofta som jag glömmer bort den regeln och när ja menar kamera så inkluderar de inte mobilkameran även fast den ha 12.1 mpixl.
Åkte iaf hem nu klockan 5.20 och morgonhimlen va riktigt fin me sol massa moln.. Men de få ni ju inte se för som sagt fanns de ju inte en tanke att ta me kameran då ja drog på träning! Va ett under att ja ens kom håg vattenflaskan så trött som jag va där vi 4..
Få väl försöka komma håg kameran nästa gång, men då kommer de som vanligt inte finnas nå att fota. Jag tror att de va därför jag slutade ta me mig kameran, för som sagt hade ja ju allti me mig den förut. Men då man inte se nå att fota på länge så börja man lämna den hemma..
Borde fota lite sommarsverige till veckan för de är som sagt sista chansen nu innan ja börja jobba heltid. Sen bli de inge ledig förrän Thailandsresan om ett halvår... Å då ska ja va fit!! =))


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

katestockholm

Photo, Makeup and Me...

RSS 2.0