Drömparken

I Enköping finns de nå som heter Drömparken, de är en egentligen extremt ful park där nån ha planterat en hel hop me blommor i olika lager å de olika blommorna blommor olika genom sommaren så de finns alltid blommor där. Men eftersom inte alla blommar samtidigt så se de mest ut som att de är en vissen park me några blommor här och var.
Jag var i vartfall där idag och fotade eftersom jag ändå är i Enköping.

Man kan aldrig va säker på va de är för blomma som blommar just då man är där men idag hade ja tur och hittade denna häftiga blomma. Fick uppmuntrande nickar och leenden av pensionärer som gick i parken, lite sura miner av de som sköter om blommorna eftersom jag inte höll mig på asfalten utan klampade in i rabatten för att få bra vinklar. =D


Kommentarer
Sarahmaria

Otroligt vacker blomma =)

Å jaa det är smidigt att kunna göra allt själv =) Tar lite extra tid bara =))

2011-05-15 @ 00:41:25
URL: http://sarahmaria.blogg.se/
Josäfin :>

SNygg bild :D

2011-05-15 @ 00:52:18
URL: http://jossanamigo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

katestockholm

Photo, Makeup and Me...

RSS 2.0