Fototräff Älvkarleby

Jag ska va ärlig å säga att jag kan inte uttala Älvkarleby... Jag vrickar tungan. Fick man säga Älvkareby så skulle de va hur enkelt som helst.
Hur som haver så är de en liten fototräff där i helgen och min fotobegåvade "relativt nyfunna vän" Patrik Blom (http://www.laderblom.com/) sitter i spetsen för den träffen.
Jag som ha tjatat hur länge på att fota nu men ingen ha tid och ja som ha modellbrist ska ju absolut ta denna chans att åka dit och skapa lite kontakter och möjligtvis kunna förverkliga lite av de fotosessioner som jag har suttit och spånat på.
Ja, de är väl som bestämt att jag åker...
Varför tveka?
Bara packa bilen med rekvisita och hoppas att nån ha tid att fotas av mig.
De är 16mil enkel väg ja å bensinen kosta massor men å andra sidan är de kvalitetspengar de handlar om. =)

Bild från fototräffen i Hallsta förra året.
De bästa me fototräffar är att man behöver inte bara fota modeller utan man kan hur enkelt som helst hitta mycke annat fint att fota bara man öppnar sina små lysgluggar.
Men om ja nu åker till Älvkarleby i helgen så kommer jag att försöka fota så mycke modeller jag kan me tanke på att de är modeller från "ett annat distrikt" som jag inte träffar speciellt ofta och bör därför ta chansen. =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

katestockholm

Photo, Makeup and Me...

RSS 2.0