Fototräff Hallsta Avklarad!

Så, då var man hemkommen efter en helt underbar helg i Hallsta!
Åkte dit i fredags morse efter att ha jobbat hela natten bara för att hinna ta ut stugnyckeln innan mina stugkompisar skulle komma. De visade dig att 2 av dem inte kom förrän på lördag eftermiddag och den sista kom fredag kväll. Vilket betyder att ja hade kunnat sova några timmar efter jobbet. Va ofantligt trött men va gör man inte för en fototräff? =D
Jag var i vartfall kreativ och rekade lite platser inför sessioner jag skulle göra.
Sminkades av Sara Maria (http://www.passionforcolor.se/) inför en fotosession med Patrik Blom (http://blogg.laderblom.com/).
Den ssessionen va helt galet kul och jag längtar efter att få se bilderna!!

På kvällen/natten fotade jag Olof, den session som vi ha pratat om HUR länge som helst och planerat och diskuterat. Platsen blev ingen av de ja hade rekat utan en helt sjuk plats som han hittat förra året. Va inte lättast att få sig dit men de är väl så de ska va me bra platser. =D
Trist nog tog batterit slut i batteriblixtarna så vi var tvunget att avbryta sessionen utan att va klara me de vi ville åstakomma. Vi bestmde att vi skulle fota lördag kväll/natt oxå då me mina blixtar.
Och jag är väldigt glad att vi gjorde så för bilderna på lördag blev KANON!

Modell: Olof
Tanken är nog att bilderna ska va svartvita men dehär är fasen inte så illa de heller måste ja säga. Ska snakka hop mig lite me Olof å se va han tycker.
Trist nog så gick en av mina blixtar sönder, den ha nu hakat upp sig på 3.0 och jag kan inte ändra styrka på den, måste kolla om de är nå som går på garantin för sådär kan ja ju inte ha de!! =)

På lördagen hade jag även en parsession med Mari och Johan. De var lite nervösa inför sessionen och resultatet blev därefter. Men nog lyckades jag få nån liten bra bild! =)
I vartfall hoppas jag att jag kan fota både Mari och Johan i framtiden när de båda är mer avslappnade för de har mer att ge de vet jag.

Nä, de va en helt galet kul helg där ja träffa många gamla och nya ansikten och de är så kul att bli uppskattad för den man är å de bra jobb man gör bakom kameran. Christer Persson sponsrade träffen genom att ha printat ut lite bilder som satt uppe överallt för att visa va hans företag XDESIGN REKLAM & FOTO kan göra. Jag hade fått några bilder printade och han tyckte jag var väldigt duktig. Tack!!

Tyvärr var jag tvunget att avvika från träffen tidigt idag för att hinna hem och sova en liten timma nu innan ja ska till jobbet för att jobba hela natten. Trött redan nu efter en händelserik och kul helg så undra hur ja kom va imon efter jobbet. =D 
Mer bilder från träffen kommer.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

katestockholm

Photo, Makeup and Me...

RSS 2.0