Inte riktigt nöjd...

Har suttit och försökt att redigera hop lite bilder och jag känner att på vissa bli de inte riktigt som jag vill ha de. De känns inte som att bilderna passar ihop och de förstör helheten av vad jag tänkt få fram.
Eller tänkt, nu överdrev ja väl en aning. Ja tänker aldrig jag känner och ser bilder i skallen.. Så egentligen borde ja väl skriva vad jag ville forma fram...
Estet..
Knasig..
Jepp!

Modell: Susann J
Vissa bilder få ja såklart till hur bra som helst som denna men de är några som ja fortfarande funderar över va de ska bli av.. Och jag skryter inte, jag konstaterar bara fakta. =)

Nu är de förresten bara en vecka kvar innan fototräffen i Hallsta å de ska bli hur kul som helst.
Jag ska stå modell för en helt sjukt bra fotograf så jag är jättenervös!
Och så ska ja naturligtvis fota en hel drös me fina modeller oxå! Eller i vartfall 3 än så länge.. ;)
Ska kanske ta mig en liten titt om vilka modeller som ska dit egentligen för de är en ypperlig chans att fota modeller från andra delar av Sverige, sånna man annars aldrig träffar.

Sen ska ja börja kolla lite om killar att fota i sommar. Ska testa på badmode för killar, strandbilder bland annat.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

katestockholm

Photo, Makeup and Me...

RSS 2.0