Pierre René, Viva La Diva etc..

Var idag egentligen ute efter Max Factors guldläppstift men hittade de ingenstans idag men däremot så ramlade jag över Pierre René (http://www.pierrerene.pl/) och kom över 3 lipgloss från detta märke.
De fanns massor av gloss såklart men jag fick 3 olika som kan passa mina behov just nu. Försökte hitta ett bebirosa som skulle kunna funka iställe för de rosa läppstiftet från Kubiss men fann inget som liknade de... Gah!
Så jag är fortfarande ett bebirosa- och ett guldläppstift kort så att säga.. Helt galet!

Fast just nu är jag lite modeller kort oxå.. Tror att jag har för många idéer. Ska se om jag kan förverkliga några av dessa i helgen för de är sista helgen på länge som jag kommer ha tid att fota. Få bara hoppas att jag har ork. =D
Bikinisessionen är de ju bestämt att ja ska sminka men de är till den ja behöver ett guldläppstift för i min tanke ska hela bilden va "varm" å guld är helt klart varmare än silver så de måste va speciellt smink, ja ha allt annat. Så som Bronzer puder från Viva La Diva (http://www.vivaladiva.se/) och deras tvådelade penna i glammig guldbronzer.
Vart kan man köpa Viva La Diva nu? Vet att jag köpte min Bronzer i Skellefteå men herregu de borde ju finnas här i Stockholm nånstans oxå, företaget ligger ju i Hammarby, ja bo ett stenkast därifrån. Undra om dom ha en butik eller om de är återförsäljare som säljer de bara.. Kanske man ska maila och fråga...
Gu va ja e snäll som ger företag gratis reklam nu inför mina sommarsessioner!! =D 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

katestockholm

Photo, Makeup and Me...

RSS 2.0