Planering - Hallsta - Olof

Jag ska fota Olof i Hallsta om 2 v och vi ha ju diskuterat och planerat och kommit med idéer för att utveckla en idé som han hade. Jag tror att vi ha kommit ganska nära en bra lösning nu och han visade lite bilder igår som fick min hjärna att spinna lite nya vägar..
Nu gäller de bara att jag hittar en bra miljö som passar till dessa bilder oxå. De är mycket fint i Hallsta så miljöer bruka man allti hitta, frågan är bara om de passar till just denhär idéen. =D Jodå de är inga problem.
De ska fotas kvällstid och jag får låna Kg´s blixtar så de bli nog najs. Problemet me att fota ute me blixtar ha ja märkt är att ljuset inte är lika kontrollerbart som inne, ljuset försvinner ut i ingenstans. Ljusstöld helt enkelt!

De ska bli himla kul att fota Olof för han är en riktigt duktig och kreativ modell!
De värsta som finns är modeller som inte vet nånting, inte va dom vill, förstår inte va ja vill å tror att ja kan trolla me knäna.
Så de bli spännande att se hur denhär sessionen blir där Olof har haft ett finger me ändå från idéstadiet. De är ju hans idé och jag hoppas verkligen att jag kan utföra den på ett tillfredstälande sätt. =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

katestockholm

Photo, Makeup and Me...

RSS 2.0