Foto - Öppna dörrar!

Har nu trollat och förvandlat mitt vardagsrum till en liten fotostudio.
Tänkte att de är påsk och många människor är lediga så förhoppningsvia har någon tid komma hit och bli fotad! =D
Ikväll kommer en manlig modell hit och jag har pratat med min granne så förhoppningsvis har hon tid en stund senare i afton.
Har oxå frågat en gammal bekant från söder om stan och hon verkade intresserad så hoppas hon kommer hit senare i helgen! =)

Modell - Sara

Känner mig kreativ och hade önskat att ännu fler hade tid komma hit nu när jag satt upp allt. Ska inte plocka ner de på några dagar så om jag har tur kan jag övertala några fler. =)
Länge sen jag kände sånthär spirande fotosug!!! =D

Skulle vilja hoppa på en tbana å skrika "Kom till mig å bli fotad!!!" Men då skulle alla mest troligt tro ja va tokig.. =P
Eftersom de är porträtt så tar de inte så lång tid me varje modell. Så jag skulle kunna fota 100 st i helgen om ja bara hade tillgång till så mycke folk... Men jag är väldigt glad för de som kommer! =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

katestockholm

Photo, Makeup and Me...

RSS 2.0