Porträtt - Maria

Jag har inte fotat nya människor på ett bra tag.
Men nu i slutet på veckan ha ja fotat flera stycken.
De känns HUR bra som helst! =)
Glädjen att fota har återkommit och de är helt fantastiskt att få ta fina bilder på folk!
Tro att mycke av dehär ha att göra med att pressen jag förut känt pga mitt jobb är borta. Jag mår inte lika dåligt längre så nu kan min kreativa sida ta över! =)

Idag var min vän Maria förbi och jag tog lite bilder på henne.
Aldrig fotat henne förut men de blev väldigt fint!
              


För att vara första gången hon står modell för mig är jag mycket nöjd. Och som jag skrev i förra inlägget är de helt underbart att fota människor som bjuder på sig själv!
Och det bästa med att fota sina vänner är att dom i sin tur kan ge mig mer kontakter att fota andra människor!
Önskar jag hade folk här varje dag för fotografering!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

katestockholm

Photo, Makeup and Me...

RSS 2.0