Sommarplåtning!

Har nu införskaffat ett batteri så ja kan ta me blixtarna överallt!!
Men naturligtvis är de slutet av sommaren och jag vill ta sommarbilder!
Så mest troligt är att jag måste vänta till nästa sommar innan jag få alla bilder som jag vill ha.
Hur som helst så va ja galet fotosugen en dag i förra veckan. Det hotade med regn trots detta ringde jag en vän och hon ställde upp som modell.
 
Måste säga att de vart himla effektfullt med dessa åskmoln. Det började regna en stund och vi hörde muller i fjärran men ingen ha ju dött av lite regn. =)
Hon tyckte dock att de va galet kallt i vattnet. Men resultatet visar inget av de!
Mer bilder från denna session kommer senare.
 
Originaltanken va att fota en man på stranden men de är svårt att hitta modeller.
Jag har inte tillräckligt mycke vänner för att folk ska rekommendera mig vidare till folk de känner. Och de ja känner vill inte va me på bild. Ond cirkel.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

katestockholm

Photo, Makeup and Me...

RSS 2.0