Just me...

Fick sug att sminka lite igen. Ha som bevisat vare lite off sen min pappa gick bort.
Så jag tog tag i saken och gjorde en lila-rosa sminkning och packade upp alla studiosaker.
De är fasen krångligt att fota sig själv!
Önskar jag hade en försökskanin somja kunde ringa till varje gång jag känner mig sugen på att va lite kreativ. =)

Har egentligen gått upp alldeles för mycke i vikt för att visa mig på bild men struntar i de just nu och visar er ändå. =D

Hoppas att ni har en underbar sommar me massa spännande saker framför er!! =D
Själv ha ja just fått ett paket me smink så jag ska försöka va massa kreativ!
Kramis



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

katestockholm

Photo, Makeup and Me...

RSS 2.0