Hallstahammar 2012-1

Så ska de va!
Helt sjukt, tror inte att de kan bli en dålig Hallstaträff.. Stört omöjligt lixom..
Hade hur bra väder som helst, massa trevligt folk (runt en 100st), god mat, mycke foto.
Jag som sagt att jag inte skulle fota alls denna träff utan bara va social ja fotade 20 timmar i lördags!!
Hade 8 modeller och höll igång från de ja steg upp tills de ja stupade isäng. 

Konstigt eg att ja har så mycke göra.. Jag lixom..
Trodde att folk inte tyckte om mig eller mina bilder.
Hmm..
Märkligt!
Och de va folk som frågade MIG hur jag gör den typ av ljussättning som jag gör. Eeeh.. Jag går på känsla. ;)
Nä de va helt fantastiskt kul att träffa alla gamla bekanta och nytt folk!


Tobias kom på HD.. Lite avis mane på de lixom!
Fick åka! =)

Min första plåtning för helgen va me Rikard. Ingen avanserad sådan utan bara slappa sommarbilder. Sofia assade och Tony höll sällskap.

Min andra session var porträtt med Anders, Emma assade.

Träffens arrangör KG spexade som vanligt.. Eller om dehär är hans riktiga sida, är lite osäker på vilket, Helt underbar människa! =)

För alla som inte vet så är de modellernas jobb att bära all rekvisita och fotogrefans utrustning medan fotografen då bara fotograferar. ;) Här är en vikingasession/medletid som ja gjorde med Johan och Jenny.

Och såhär glad är man då man är på Hallstaträffar!
Fotade Emma på dehär fältet men ville ha en liten hoppbild på mig. ;)

Min näst sista plåtning för helgen var med Lotta. Hade en idé om skogsväsen så jag sminkade henne i gröna nyanser, en grön bikini och satt henne i fästingland medan Li assade med såpbubblor.
Vi var klara vid midnatt och då hade jag kvar en Fine Art Nude session med Josefin..

Helt galen helg som sagt!
Längtar redan till nästa års träff!
Tack alla underbara som gjorde min helg till ett ritigt fint minne! Hade inte en tråkig tanke på hela helgen!
KRAM



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

katestockholm

Photo, Makeup and Me...

RSS 2.0