RIKTIG studio!

För första gången på mycket mycket länge va ja i en riktig studio och fotade!!
Så sjukt mycke enklare de är än att fota i vardagsrummet!!
Fast egentligen bli ju resultatet nästintill densamma. Bli dock mindre att redigera då man ha studio eftersom man kommer längre från bakgrunden och slipper redigera så mycke på den. =)
Så de är klart att ja vill ha studio oxå!!
Mats va en ängel och lånade ut sin till mig idag och jag tog dit mitt x, han spelar saxofon och jag har tjatat på han ett år att ja ska få fota han me en sån. Så idag blev de av!! =)
Ha inte redigerat så seriöst än bara snabbis för att se ungefär hur de ska bli.

Denhär tycker jag personligen blev bäst.. Iaf av de ja ha sett än så länge. Och jag bruka oftast hålla mig till min första åsikt när jag ser bilder. =)

Originaltanken me bilden va en liknande denna, men ja fick inte riktigt till de som jag ville. De slog skuggor på ställen ja inte tänkt mig. Förvisso kan man då använda mer blixtar men det gjorde jag inte nu.

Är medveten om att de är blått spill-ljus på honom men de är tänkt att va så. Ville ha en känsla av att han va på en scen med stagelights. Och de vart ju nästan lite så. Klart man kan få de bättre men som första försök duger de absolut! =)

Tog även några bilder med svart bakgrund men då skippade vi saxofonen efter en bild. Med facit i hand skulle ja ha velat ha några till bilder me saxen och svart bakgrund men man lär som sagt av sina misstag!
Så de ha vart en riktigt bra eftermiddag!
Mer fotosessioner åt Kate!
Fast nu ha ja så mycke att redigera från helgen och dessa så få lugna ner mig ett tag nu. ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

katestockholm

Photo, Makeup and Me...

RSS 2.0