Så off..

Har inte bloggat sen min pappa gick bort..
De ha gått 4 veckor och 2 dar sen han lämnade oss och jag kan inte riktigt förstå det än.
Vi gav honom en fin och enkel begravning som vi tror att han skulle ha uppskattat men jag kan samtidigt inte förstå att de är min pappa som är begraven där..
         

De är så mycke att ordna. Papper, hus, företag. Säljas? Ta över?
Beslut som ja inte är beredd att fatta just nu, helst aldrig!

Haft konstant huvudvärk sen dehär hände. Samtidigt som jag försöker gå vidare me mitt liv.
Varit på arbetsintervju för ett stort företag, gjort tester, skickat papper, provat uniform, ordnat referenser, intyg u name it! Så de står lixom aldrig still just nu de är saker hela tiden så ja vet inte om ja hinner tänka riktigt. Sånnahär händelser är saker jag bruka ringa å prata me min pappa om och nu kan jag inte göra de så jag vet inte hur jag själv ska kunna klara dehär..
Nätterna är jobbiga för ja kan inte riktigt sova, snurrar som en turbin..
En dag av saknad i taget.. <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

katestockholm

Photo, Makeup and Me...

RSS 2.0