2 manliga modeller

Har nu två modeller på gång och planerar sessioner som bara den.
Det svåra är att hitta tid som passar eftersom jag jobbar så sjukligt mycke. Och är ledig bara på vardagar då vanliga människor jobbar.
MEN, nu ha ja hittat två modeller Mattias och Mathias.. Dålig fantasi ja ha.. ;)
Anyhow..
Så nu på torsdag ska ja åka 14 mil för att fota den första killen och vi ha två teman tänkt. Ett skitigt och möjligen FAN. Allt beror såklart på vädret. Jag ville göra ett tema i typ westernstuk men mina visioner och verkligheten skiljer sig en del. Hade helst velat ha hästar, höbalar, cowboyhatt, boots you name it.. Men de är svårt att skramla hop sånt bara sådär. SÅ de temat få bli ett senare projekt, typ nästa sommar.
Så misstänker att de bli lite tufft och skitigt som bli de stora projektet på torsdag och sen FAN som inte behöver nån planering för de kan ja utantill. =)
 
Sen har jag den 19e, nästa modell kommer hit från Dalarna och vi ska fota grunge och strandbilder. Stackars kille som ska va i vatten den 19e sep.. De va kallt i havet redan för flera veckor sen. =D
Men där är strandbilderna de lätta och grunge de svåra som kräver kläder så som slitna jeans, convers, sliten kofta, stripigt hår, läderarmband, en sunkig miljö (vet ingen miljö!!!!) vill ha ett gammalt övergivet hyreshus me trasiga fönster och sådär men lycka till i Sthlm..
 
Som vanligt så ha ja STORA planer för mina sessioner men utförandet av dem bruka bli så mycke enklare än när ja planerar eftersom ja aldrig riktigt lyckas få till mina planer. Men de bruka bli bra ändå av nån konstig anlednin. =D
Så, bara hoppas att detta bli bra!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

katestockholm

Photo, Makeup and Me...

RSS 2.0