Första kvinnliga Fine Art Nude sessionen!!

Att jag fotar FAN är inget ovanligt.
Det är den inriktning som jag personligen tycker ja är bäst på. Men va som är ovanligt är att jag fotar tjejer i den genren.
Så, jag och Jossan möttes på en fototräff för några år sedan och vi bestämde då att vi skulle göra en session ihop. Åren ha gått men vi ha aldrig fått tillfälle, inte förrän i våras. Då korsades våra vägar åter på en träff.
Hon hade mycke bokat, jag hade massa bokat..
Så till slut, vid midnatt en lördag i maj, då va vi båda lediga!
 
Det är min första FAN med en tjej och det är hennes första FAN nånsin och jag måste säga att de vart välda bra!!


 
Så nu när jag vet att de även går fota tjejer såhär så måste ja väl börja söka fler. =)
Keep up!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

katestockholm

Photo, Makeup and Me...

RSS 2.0