Fota vid havet!

 
Så, dagens fotosession gick faktiskt över förväntan.
MEN som vanligt så har jag helt andra tankar om bilder i min skalle än det som verkligen blir då jag fotar.
Fattar inte hur andra människor får bra vinklar på sina bilder, då jag försöker bli de bara helt fel.
Måste öva mer så jag lär mig!
Mattias va en helt galet rolig modell att ha göra med. DET är en viktig del i när man fotar, att man ha kul!
 
Vi kom överrens om att vissa bilder vi hade planerat måste vi ta till våren för det va helt enkelt för kallt att ta itu med den typ av bild idag. Det blåste sjukt mycke och blixten höll på att falla i backen ett antal gånger.
Så nästa gång (till våren) måste jag ha en ass med mig som faktiskt kan hålla blixten ute i vattnet. =)
 
 
Tycker att jag fick till en väldigt mjuk känsla i bilderna med det ljus jag satt och är övertygad om att även Mattias kommer bli nöjd. Han åkte många många mil för dessa bilder.
 
Något underligt som händer var att min kamera, som i flera månader gjort suddiga bilder sådär var 3e bild, idag faktiskt knappt gjorde nån suddig bild. Tror kameran smörar för mig eftersom jag ha börjar kolla om en ny. =D
Ska oxå ta tillfället i akt att säga jag är SÅ nöjd att jag köpte ett batteri så jag kan ta med blixtarna ut och fota!!!! Allt bli så mycke bättre då. =)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

katestockholm

Photo, Makeup and Me...

RSS 2.0