Platser att fota på..

 
 
Har idag varit runt och kollat lite olika platser där jag kan göra lite fotosessioner nu i höst. Jag brukar alltid va för sent ute men nu känns det som att jag ligger bra till. Dock upptäcker jag att hösten är konstig. Det gåt från grönt direkt till brunt. Hösten varkar ha missat gult och rött!! =O
 
Nu gäller det bara att snabbt hitta passande modeller till de platser som jag hittat.
Och jag kan som vanligt aldrig va ute och reka utan att hitta ett ställe som skulle passa perfekt för en halvnaken man. De är nå fel på mig!
 
Men jag ser en skitig kille, arbetsbyxor, kängor, arbetsbälte, handskar och bar överkropp. Gör inte ni de me?
Så nu ska ja börja leta efter en passande modell för det. Platsen verkar vara provisorisk så ha man otur är gruset borta om en vecka. =)
 
Ska fota höstbilder med Emma och har hittat en riktigt bra plast för de!
 
 
Det ska va glada höstbilder med gummistövlar! Egentligen se ja röda gummistövlar i mitt huvud men de har vi inte så vi gör det bästa av saken. =D
Så nu än en gång är de bara att hitta en tid som passar så vi kan fota! =)
 
Sen dehär miljön!!
 
Lättillgänglig och så perfekt just NU! Så måste kolla runt extra snabbt om en modell så kan man kanske fota där på fredag redan. Antingen en tjej i långklänning och en varmare fin jacka upptill eller en finklädd kille..
 
Skulle ha kollat slottsmiljö idag också men insåg att det blir för avancerat att hitta någon som kan ta sig tid att hitta stiliga kläder som passar till en sån miljö. Så jag får ta de till våren så kan jag fota en kvinnlig modell i en sån miljö iställe.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

katestockholm

Photo, Makeup and Me...

RSS 2.0