Tankar om visitkort...

 
Dethär är bilderna jag har på mitt nuvarande visitkort.
Texten är väldigt sparsam, namn, telefonnummer och en mailadress.
Men problemet med det är att jag inte kan ge ut kortet till någon random på stan och säga "Hej jag är fotograf och skulle vilja fota dig" för den personen har ingenstans att kolla bilder som jag har tagit.

Hemsidan har jag skrotat efter att facebook tog över det mesta.
Har en fotosida på facebook men hur seriöst är det att ge ut en sådan?
Hur seriöst är det att ge ut sin bloggadress för att folk ska se bilder man tagit?
Har ingen direkt samlad plats enbart för bilder så att folk kan avgöra om dom tycker att jag tar bra bilder och vill bli fotograferad av mig.
 
Såg två killar på affären igår och var väldigt nära på att ta fram mitt kort, men kände att det kanske blir helt fel. Jag fotar andra typer av bilder än de som är på visitkortet oxå, tänk om de bara tror att jag fotar bilder som på kortet och därav säger nej..
Så, jag funderar på att göra nya visitkort. Killarna jag har sett hittills och gått miste om får jag helt enkelt klara mig utan. Men de som kommer i framtiden borde jag inte va rädd att ge mitt kort!
Men frågan är fortfarande:
Ska jag skriva ut min bloggadress och fotosidan på facebook på mitt visitkort?
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

katestockholm

Photo, Makeup and Me...

RSS 2.0