S t ö r r e B r ö s t ?

 
Alltså ja vill ha större bröst......
Å ja vill ha de innan ja åker till Thailand!!! =/

Fast ibland sakna ja att ha små bröst, när de gäller vissa typer av kläder. Men samtidigt så e ja sjukt bröstfixerad så ja vet att ja mår psykiskt dåligt ha små..
Så ja vill ha större..

Ibland är de illa att bara ha sig själv att lyssna på. Jag vet varken ut eller in.. 
Om nån nångång sa "Gu vilka fina bröst du ha Kate!!" då kanske ja skulle bli nöjd, men de är ju inte en jävel som säger nånting! Så då måste ja ju lyssna på mig, för ingen verka ju tycka dom e fina..
 
Är man normal då man ta en sånhär bild å lägger ut på bloggen?
Nä inte direkt, men ja e fotograf så ja e förlåten... =D
 
Kanske ska kolla va de kosta att fixa dom i Thailand?? =D
Besvärligt komma hem å arbetsuniformen kanske inte passar då.. Hmm..
Fast vi ha ju inte sett om ja kommer hem än.
Live hard, die young.. you know...
Iofs va de väl ett tag sen ja va ung. =P
 
 


Kommentarer
angelica!

MEN KATE!
Klart att man aldrig kan säga att du har snygga bröst, när vi har såna uniformer som vi har på jobbet, säg något som är snyggt i dom liksom!

2013-01-04 @ 18:43:12
URL: http://angelicamariapettersson.blogg.se
Mats Andreasson

Hej

Vi känner tyvärr inte varandra men jag har följt dig både här och på modellbilder där jag är medlem, jag tycker inte du ska förstora dina bröst då dom är fina och lagom stora som dom är.Det är förvånande att ingen sagt det till dig men så är det,och det vackra sitter till sist inne i en människa och det är vad som verkligen betyder något :).

2013-01-12 @ 09:16:31
URL: http://fstop11.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

katestockholm

Photo, Makeup and Me...

RSS 2.0