Så var våren här!!

Det märks på människor att det går mot varmare tider. Folk är glada, har idéer, vill fotas..
Det sätter såklart press på mig som fotograf, när ska jag hinna allt?? =D
Folk skriver till mig hela tiden och eftersom jag gärna vill fota så pusslar jag mitt liv efter det så gott det går. Det är allt från vanliga porträtt till helt galna idéer som jag inte ha en aning om hur de ska lyckas!

Idag är det tre killar som ska komma hit och bli fotad. Ska bli vanliga fine art och sen ska vi fota ute. Det gör mig lite nervös för jag kanske har beräknat lite fel.
Igår hade jag en session och mitt blixtbatteri gav upp efter 3 bilder så hur jag ska klara fota tre sessioner ute i mörker idag de är ett mysterium om batteriet beter sig likadant idag. =D

En kollega ville ha lite nya bilder så jag tog hit henne och trollade lite tillsammans.

Modell - Sussi


Modell - Sussie

Och dessa bilder är från gårdagens fotosession, fotat old style me solljus och reflexskärm då blixtbatteriet som sagt gav upp. =D
 

Modell - Jenny
                                   
                                    Modell - Jenny
 
                                   
                                   Modell - Jenny

Så nu sitter jag som sagt och väntar på dagens modeller.
Vet inte men klockan börjar va rätt mycke så undrar var dom håller hus. Har iofs hela natten på mig men de hade vart kul att börja. =D

På söndag är de en liten fototräff i Uppsala och jag har två sessioner inbokat. Var även en modell som skulle höra av sig ang i morgon, men han har jag inte hört av så förmodligen har han ändrat sig.

Have fun!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

katestockholm

Photo, Makeup and Me...

RSS 2.0