Manliga modeller

 
Det har varit väldigt lite modellfoto under sommaren.
Tanken va att ja skulle fota mycke ute men eftersom jag opererades efter resan till Paris blev de absolut inte mycke fotat.. Tyvärr..

Oftast då jag fotat män ha de varit Fine Art, men jag har nu gjort helt vanliga fotosessioner oxå. Väldigt kul.
Och till min lycka måste jag säga att det var tvåå modeller med helt underbara ögon!
 
Måste dock säga de är så galet enkelt att fota modeller när dom är duktiga så man kan fokusera mer på att ta bra bilder än att säga till dem va de ska göra. =)
Denhär första killen är en helt galen, snacka om kameleont. Känns som att man kan få hur många varianter av bilder på han som helst. Å de är ju precis så en modell ska fungera. =)

                        

                        
 
                        

Den andra modellen jag fotade var en ren spontansession.
Han bor inte i Stockholm men skulle hit för ett annat fotojobb så vi bokade in en snabb tid innan han skulle hem, För att vara en väldigt snabb session så är jag otroligt nöjd över bilderna. =)
Han har en fysik som (enligt mig) inte är från denna värld, så planerar såklart att boka in han för Fine Art oxå. 
 


                        

                        

Känns rätt bra att bevisa för sig själv att man kan fota killar på ett bra sätt utan att de är Fine Art. Även om de är det jag är "känd" för att göra. De är klart att de är allti kul att göra nå man är bra på.
Men nu kan jag iaf fortsätta fota på alla sätt med ett bättre självförtroende!!
Det är bara så synd att manliga modeller är galet svårt att få tag på!
Får annonsera på nya ställen.

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

katestockholm

Photo, Makeup and Me...

RSS 2.0