14 januari

                        
                         14 januari - Kork

Först tänkte jag vinkork, alltså en kork i kork..
Men dricker inte vin så hur skulle ja få tag på en kork-kork??
Sen tänkte jag en julmustkork, för de ha ja sen jul.. Men hur kul e de?
Efter de sneglade jag mot spritförrådet, men dom ha så platta å tråkiga korkar.
Korkmattan i köket?? Nja.. Korken på kaviartuben då? Schampoflaskan ha en kork!! Men såklart korken på tvålpumpen.. Eller korken på parfymflaskan?

En kompis stod i min balkong å rökte, då såg jag den här gamla flaskan som står i mitt fönster bredvid balkongdörren.
Aha!!!
En gammal porslinskork på en ölflaska!
Så den fick de bli =)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

katestockholm

Photo, Makeup and Me...

RSS 2.0