Dancepole och sällskap..

Ha ju som försökt att ska få upp min dancepole igen.
Man måste va två för att göra de.
Till min förvåning, även om de känns lite som att ja tvinga han, så kom de hit en kille å hjälpte mig.
 


Mitt tålamod är inte långt när de kommer till sånnahär saker å han sa att dom borde ta lärdom av ikea för de i jämförelse är enkelt att få hop. =D

Saken är att de egentligen inte är svårt, de är några stänger som ska ihop lixom..
Vi fick den upprätt i vartfall så nu står den där mitt i vardagsrummet!
Nu kan jag inte ha på min takfläkt men de är helt okej, de är svinkallt hos mig ändå så knappast så att ja använder den! =D
 
Tränat lite rutiner igår och idag å ja ha fan 100 blåmärken på benen redan! Himla snyggt ja som ska gå i bikini om en vecka..... =O
Dehär me stolpe mitt på golvet betyder att ja inte kommer kunna fota hemma. Men ja ha ju inte gjort de på ett tag ändå så de är okej.
 
Jag hade en ovanligt trevlig eftermiddag!  
Sällskap e nånting ja sällan har, önskar ja hade de oftare och blir väldigt glad de få gånger folk vill umgås me mig. Men är inte lätt att umgås me de vet ja och bruka oftast skrämma bort folk så de vill inte komma igen. =/
Börja va trött på att "tvinga" hit folk.. Skulle va kul om man nångång fick höra spontant "Ska ja komma förbi ikväll?"
Men vill folk inte komma självmant så kan ja lika väl va ensam, ja e van.
Så eg är de dumt att ha trevligt sällskap, de få mig att längta efter mer.
 
Tack för hjälpen och sällskapet!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

katestockholm

Photo, Makeup and Me...

RSS 2.0