Dokumentär Helikopterrån

 
Helikopterrånet mot G4S värdedepå i Västberga 2009 är något som ja alltid kommer att minnas.
Jag var där, en av de människor som jobbade den natten och blev vittne till händelsen från insidan.
Nu har produktionsbolaget STO-CPH börjat spela in en dokumentär om den händelsen och de ville ha med mig.
Först var jag väldigt emot de, sen sa ja okej, sen va ja väldigt emot de igen och i morse ville ja alls inte gå dit.
Men jag är en sån håller sånt jag lovat (i största möjliga mån) så de va bara att slava sig till Tingsrätten.

Jättetrevliga killar som håller på me dehär måste ja säga att de är. Så hela prylen va väldigt avslappnad, men de är klart att mitt inre va ju kanske inte de lugnaste medan ja satt där.
Sen att de är tv-dokumentär betyder att de filmas å ja vill ju helst inte va me på film så hela den grejen va nog nästan mer jobbig än att prata om rånet i sig,,
Men de gick bra, nu är de gjort å ja kan glömma bort de - Tills dom hör av sig för att berätta när de ska sändas. Ha ändå ingen tv, men mina bekanta vill veta så dom kan se de. 
 
Nu få man bara hoppas att dom inte behöver nå kompletterande material för min historia för ja dra som sagt utomlands å kommer hem en aning mer brun och pigg än ja va idag. ;)
Skulle iofs kunna få filma om närbilderna då! =D
 
Sen gjorde jag en "Nakna pistolen" grej.. Gick på toa me micken på mig. =P
Kom på de när ja satt mig. Slog micken på mute men blev paranoid så va tvunget gå tillbaka me micken till killarna å sen gå tillbaka å försöka kissa.. =D
Aja, de bjuder jag på. ;)
 
 


Kommentarer
Anna

Ha ha ha micken är bäst ha ha ha

2013-01-11 @ 02:58:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

katestockholm

Photo, Makeup and Me...

RSS 2.0