En snabbrunda - s k o r !


Solsting eller står det en liten elefant på gatan? =O
 

Gick ut en sväng ändå såhär på kvällen, bara en kortis för at se om de fanns nån 7eleven åt "de andra hållet".. Men de fanns de inte. DÄREMOT finns en skoaffär!!!
Åh gudar de finns en himmel å ja ha hittat den!
Hittade två par skor som jag absolut vill ha!!! Ena paret kostar 1990bath och de andra kostar 1200bath. Men de va så mycke folk där nu att jag kan lika väl gå dit imon för att se om de finns i min storlek. Provade "38" men de är ju absolut inte europeisk 38 kan ja lova...
Bigfoot lixom..

Sen gick jag förbi horbaren och hororna här gör mig lika besviken som de på Koh Samui!
De sitter i klunga vid ett bord och kollar ut mot gatan, bakom dem är flera barer och på varje bardisk finns en dancepole men INGEN använder dem..
Undrar om de ens vet om va de är till för..
Kanske ja ska gå tillbaka å visa dem?
Om ja ha tur är de väl nån gammal gubbe som köper mig som sällskap för natten oxå.. Behöver väl alla pengar ja kan få för att köpa skorna! =O

 

Gick in på lokala restaurangen å köpte kyckling i röd curry att äta på hotellet. Å nu tillbaka till den gamla vanliga frågan - är de röd eller grön curry som e starkare?
Dom hade ju fuskat å lagt ner röd chilifrukt i dehär så de va absolut starkt.

Jag vill fortfarande hävda grön..

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

katestockholm

Photo, Makeup and Me...

RSS 2.0