Sexleksaker...

Buster på fest
 
Jag har absolut inga som helst skrupler och dömer ingen för sexuella läggningar eller fetisher osvosvosv..
Mena för tusan ja ha Buster som en partypolare som allti kommer fram då ja ha fest!
(nej jag använder han inte till annat)
Men alltså ja ha en liiiiten funderation som blev väldigt påtaglig idag..
 
När folk reser, varför, jag frågar VARFÖR ha dom då dildos med sig i handbagaget???
Tror dom att det är diskret och att inget märker de om dom hela tiden har den med sig istället för att checka in den?
Eller är dom rädd att bli av med den ifall deras incheckade väska skulle komma på villovägar?
De som jobbar med säkerhet på flygplats ser ju ALLT i alla väskor som folk har med sig som handbagage, de ser "Dehär är din väska" så de skulle va lika som att säga "Vi vet att du har en dildo stor som bahamas i väskan, ha en skön resa"
Hade dom checkat in den skulle ingen ha den blekaste aning om att de är just den personen som äger den dildon.
Hur långt ska människan åka? Är de så att dom inte klarar av att va "utan" en flygning ens utan måste smita in på toan å leka lite? Är de då inte lika bra att dom hittar nån annan kåt stackare på planet så bli de iaf lite mer spänning i de hela.. =D
 
Som sagt så dömer jag ingen, men de är klart att man börjar fundera lite..
 
Själv ha ja aldrig ens haft en tanke på att ta me mig sexleksaker då ja åker på resor.
Men nu börjar jag tänka om, ska ju ändå va i Thailand en hel månad alldeles ensam, så i brist på riktig sex så kanske ja skulle packa ner ett gäng kompisar i handbagaget, bara så ja me säkerhet vet att ja inte bli av med dem i mitt incheckade bagage... ;)
 
Och tänk på att en diskret vibrator i form av ett läppstift inte är en diskret vibrator när den går genom röntgen.. ;)
Security see and know everything..
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

katestockholm

Photo, Makeup and Me...

RSS 2.0