Slutet på ännu ett år...


Så har julen varit och nyår är om någon dag.
För mig har det inte varit någon som helst skillnad jämfört med alla andra dagar på året.
När man är ensam firar man inte högtider.
Jobb som vanligt.
Känner att det är dags för semester men de är 33 dagar kvar innan jag åker till Thailand.
För att muntra upp min ensamhet så köpte jag en massa julklappar till mig själv.

Tack å lov att man bara ha sig själv att köpa till, blev ju skitdyrt!
* Ny kamera
* Nytt tele/macro objektiv
* 6 par byxor
* 3 Victoria´s Secret parfymer
* 10 filmer
* 2 bikinis
* Nail Art

Men de är ja värd!!!!! =D

Så!
Får önska er alla ett gott slut och Gott Nytt År!!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

katestockholm

Photo, Makeup and Me...

RSS 2.0