Mer smink.....? =O

Ja e lite galen jag vet de, men å andra sidan så ha ja inte dött av de än så ja kan lika väl fortsätta va lite galen. =D 
Vissa tycker att ja e helt skum som lägger så mycke pengar på smink men skulle ja inte köpa de så skulle ja använda dom till nå annat som ja kanske inte skulle tycka va lika kul.
Har beställt en hel del från E.L.F i år och jag har egentligen allt jag behöver för 7000 sminkningar MEN så va min syster till USA och där är ju sminket ännu billigare än om man beställer från England + att dom dessutom hade 40% off..
Trodde att jag bara gjorde en liten order me tanke på att min syster skulle rymma de i sin väska hem. Men när hon kom hit me den va de västa påsen. E.L.F ha ju en lite ovana att ha större förpackningar än va själva produkten är så de tog lite plats. 1.4kg smink lixom..
Va kanske ingen liten order som ja hade tänkt mig. ;)
Men i USA är inte sminket bara billigare de finns även en massa färger å saker som England inte ha tagit hem så ja va ju som tvunget att passa på nu då hon faktiskt var där. =D

Jag är ju galet förälskad i blush så nu ha ja fan varenda färg som finns i världshistoien. Känns iaf så, klart att de finns färger ja inte har men ja behöver inte mer. Å nu ha ja bestämt mig för att inte köpa mer! Måste få slut på lite av de som ja ha. ;)
Här på bilden är bland annat lite Body Shimmer och Body Glow och sånt som ja inte hittat på Engelska E.L.F.
Sen eftersom de va så billigt köpte ja 4 mineral skuggor oxå, de verka va himla fina färger så ja ser verkligen fram emot att testa dehär!!! =)
Om man bli lyckligare av smink?
Absolut!
De är så sjukt jävla kul att kolla genom sin sminkväska och fundera ut va man ska använda denhär gången! Att ha valet och faktiskt få beslutsångest e fan så mycke roligare än att bara ha samma 3 ögonskuggor och en blush varje dag.. =)
Ska se om jag idag kan göra en HAUL och lägga ut på youtube. =)


Kommentarer
Angelina

Älskar elf (:

2011-12-11 @ 20:47:14
URL: http://angelinafoto.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

katestockholm

Photo, Makeup and Me...

RSS 2.0