Sveriges sämsta bloggare planerar sessioner..

Har så mycke annat för mig för tillfället att jag helt glömmer bort att blogga. Opererades förra veckan och de ha vare lite turer fram å tillbaka me en del..
Satt på sjukhuset idag då ja insåg att jag till å me hade glömt videokameran hemma så ja kunde inte vloga.. Ibland e man helt snurrig altså. =D

Nog om detta!

På måndag ha ja en session med Felix 1år, första gången han ska stå modell för mig. Elle fotade hans mamma då han sparkade henne inne i magen men han ha aldrig vart synlig för kameran så att säga.
Nu ha ja en idé med jultema. Jag hatar iofs julen men tyckte ändå att de skulle va ett passande barntema såhär mot hösten. Vi få se, kanske kommer på nå annat när ja lix kommer dit. Vi ska fota i deras hemmamiljöer på landet så de ska bli kul!!

Sen ha ja en höstsession inplanerad under nästa vecka i Norrland. Hoppas att de inte är för kallt bara.. 
Och har i tanke en underklädessession i lagårdsmiljö. Lite Sexig "Heidi" stil. Få se hur de bli me den saken för ja saknar en modell till de. =)

De va en snabb uppdatering på de kommande planerna!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

katestockholm

Photo, Makeup and Me...

RSS 2.0