Gammalt blir nytt

Idag satt jag och kollade genom en massa gamla bilder som jag har tagit under åren och det var väldigt kul måste jag erkänna. Har haft mina upp och nedgångar men måste erkänna att jag alltid har haft kul.
Ett stort tack ska gå ut till Camilla Jacobsson som var min försökskanin i början av min karriär.
Hon sa helt enkelt aldrig nej när jag hade nån galen idé och idag kollade jag genom de bilder vi tog första gången jag fotade henne.
2007-01-16

Blev lite paff när jag hittade denna. Hur bra som helst ju!
Både jag och Camilla har utvecklats sen dess och vi gör fortfarande skitbra bilder! Och vi ha haft ofantligt kul under de gånger vi har jobbat ihop!
Tyvärr har hon flyttat från Stockholm så de blir inte lika mycke fotat nu. Måste hitta en ny försökskanin som aldrig säger nej!
Men de är fan inte lätt att hitta nån som är me på alla galna saker man hittar på. Hmm...

Bara för att något är gammalt betyder inte de att det är dåligt.
Jag ska fortsätta gå genom mina gamla bilder och se vad jag hittar för spännande. Det kanske är så att min smak har ändrats så bilder jag ratade då kanske är en guldgruva idag vem vet. =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

katestockholm

Photo, Makeup and Me...

RSS 2.0