Modell

Så, nu ska ja lägga ut bilderna jag tog på mig i påskas.
Va så galet lycklig den helgen, kände mig fin och de är inte vanligt. Så ja tog lite olika självporträtt.
Pratade med pappa och sa att jag för en gång skull kände mig vacker. Han tyckte att de lät bra å att han skulle kolla på bilderna när han kom hem från sjukhuset. Så blev de ju aldrig..

Berättade hur de såg ut och han sa då att han skulle skälla lite på mig för lättklädda bilderna men att han inte kunde göra de innan han hade sett hur stor "skadan" var.. =)
Så domhär bilderna är för min pappa.
Jag vet att han skulle va stolt över mig.
   
Vet inte om färg eller Sv är bättre... Båda känns rätt okej även om SV bruka va bättre då de är porträtt. =)



Ha vare sol nu senaste dagarna vilket ha hjälpt migg humör en hel del.
Nu till helgen är de en stor fototräff och jag har en hel del inplanerat. Tro de är 7 olika sessioner + att jag själv ska stå modell för en fotograf jag aldrig ha jobbat med innan. Kan bli spännande!!
Så, ska försöka att ha en massa kul och inte tänka en endaste tråkig tanke denna helg!
Ska uppdatera me bilder från träffen så snart jag kan!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

katestockholm

Photo, Makeup and Me...

RSS 2.0