Nu ha de komme snö.. Igen..

 
I dehär landet kommer å går snön lite som den vill.
Men de lite lustiga är att de blir aldrig densamma då den kommer.
Förra gången var det sol, ljust och massa gula löv överallt som lyste genom snön. Denhär gången är de alls inte på de viset.
Men fortfarande finns det små bär och löv som envist hängt sig kvar på sina kvistar.
 
Det pratas i media om snökaos men jag förstår inte hysterin. De ha snöat sådär en 4cm på 24h.. Eller de ha snöat mer men det har tinat bort efterhand den landat på backen så kvar är ca 4cm...
 
 
Har länge gnällt på mig själv att jag bara tar detaljbilder. Är absolut inge bra på vyer och andra typer av naturbilder när de kommer till stadsmiljö och som nu snöbilder. Jag vill se detaljer.
Lite tröttsamt kanske det blir och jag känner lite att jag tappat stinget...
Idag då jag var ute märkte jag oxå att jag faktiskt hade min gamla kamera av vana.
Ha som helt glömt bort att jag faktiskt har en ny,
De låter illa, de känns illa, men inget att göra nå åt nu.
De blev ändå lite vinterbilder. =D
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

katestockholm

Photo, Makeup and Me...

RSS 2.0