Tadaaa!!!

I´m alive!!!
Har inte glömt att blogga här, har bara inte haft något att blogga om just nu. =D
Fokuserat på min andra blogg och kämpat med mitt nuvarande stora projekt.
Hur som helst så kan jag meddela här en helt underbar nyhet!!!!
 
Åker till Thailand i januari!!!
Blir borta en månad, kommer åka helt ensam då ingen kan/vill följa med.
Så är de när man inte ha så många vänner.
Men kan inte låta de hindra mig, känner att jag vill åka så då gör jag de.
Känner folk i Thailand och dom vill att jag kommer och bor hos dem. Så de bli väl en sväng dit.
 
Mycke fotograferande ska de bli!
Klart att de känns läskigt att va borta ensam en månad. Ingen att prata med, ingen att dela upplevelser med. Ingen som kan ta bilder på mig så ja ha bevis att "jag var där".
 
Dehär va en ganska impulsiv handling.
Tänkte ena dan "Vill åka till Thailand"
Lämna in ledighetsansökan och fick de beviljat dan efter...
Där stod man som en holk "Jaha, ska jag åka till Thailand?"
Då va de bara att boka en biljett. =D
Vet som sagt inte vart jag ska, hur ja ska åka, vart ja ska bo.. Vet bara när jag anländer och när hemresan är bokad.  =)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

katestockholm

Photo, Makeup and Me...

RSS 2.0