En tuffare session!

 
Min och Emmas andra session i onsdags skulle bli en tuffare variant. Men de blev absolut inte som vi hade planerat då himlen valde att öppna sig. Är inte nöjd med val av location men hade lixom inget annat att ta när vi blev begränsade. Jag tyckte att vi nästan lika väl hade kunnat vara i studio för dehär stället tillför inte bilderna något speciellt..
Vi gjorde i vartfall det bästa av situationen och några bra bilder blev det!
 
  
 
De blev mycke "hålla i jackan".. Men eftersom vi ändå bara behöver EN bra bild så spelar de ingen roll, sen att ja lägger ut flera här är en annan sak. =D

Har pratat om att göra en session med extremt smink med Emma, så det är väl nästa plan! Då blir det att fota inne.

Nu är nästan säsongen för utomhusfotografering slut. Har några till sessioner som jag vill hinna med men svårt hitta passande modeller till just de.
Lättare hitta killar som vill fota Fine Art Nude än killar som äger vit skjorta och väst. Märkligt...
Nästa helg blir det FAN-sessioner med två killar.
Få se om ja hinner skaffa minne till nya kameran å fota min första session me den då!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

katestockholm

Photo, Makeup and Me...

RSS 2.0