Höst...

 
Ganska depprimerande att se att de faktiskt är höst..
Häromdagen då ja klev ut så va mina rutor på bilen igenfrostade. När jag kom till jobbet hade bilar snölager på sig. Usch säger ja bara!
De värsta är att man kan inte göra nånting åt de förutom att flytta till annat land.
Men måste vänta tills jag blir stor innan jag kan förverkliga den drömmen.
Nu börjar inomhussäsongen för fotografering.
Det kan i sig va kul de me. På lördag ha ja som sagt två sessioner.
  
 
Ledig i stort sett hela veckan så jag hoppas minneskortet till min nya kamera kommer med posten imon så jag kan he mig ut och fota lite mer höstbilder. Inte för att jag VILL fota höst utan mer för att "de är väl lika bra göra de när den lix är här". Och va ska ja annars ha min nya kamera till?

Idag ha vare ett riktigt fint höstväder men ha vart inne och städat vardagsrummet så jag kan ställa ut studioblixtarna i helgen. Fasen jag skulle behöva ett hus för att rymmas me allt mitt skit! =)
Hur som helst så hoppas jag veckan fortsätter såhär..
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

katestockholm

Photo, Makeup and Me...

RSS 2.0