Höstsession!!!!!

 
Har fotat Emma två gånger tidigare.
Första gången blev en katastrof, andra gången skulle vi göra de bättre - de blev bättre men insåg snart att jag hade gjort ett misstag med inställningarna, sen krachade min dator och nu vet ja knappt var bilderna är..
Är SÅ tacksam att hon inte ha gett upp om mig än utan än en gång ha vi planerat en session!
Denna gång i min stad Stockholm!
Vi åkte ner till Skarpnäck, där jag förut var och kollat locations som ni kan se i ett tidigare blogginlägg. De är galet va löven ha ändrats fort! För idag då vi kom va de alls inte samma som då.. Men vattenpölen va kvar! =D
Vi är båda två väldigt nöjda med de bilder som togs och det känns som en stor lättnad att ÄNTLIGEN blev bilder superbra! Emma är en väldigt lätt modell att jobba med och därför ha ja varit så besviken var gång jag tabbat. Men inte nu!! =))
Vi fotade på olika ställen därav ljusskillnad i bilderna.

 
 
Skulle ta en till session mot eftermiddagen men av nån anledning började det regna!
Vi tog några bilder på ett ställe som vi alls inte tänkt fota på, blev inte den typ av bild som va tänkt så vi avslutade sessionen och käkade pizza iställe!!
De roliga när man fotar Emma är att vi båda tycker väldigt lika om vilka bilder som är bra, och vi använder ofta uttrycket "Nästa gång vi fotar.." å så nån plan om hur man vill ha bilder då. =D
Så nu bli de massa att gå genom och redigera!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

katestockholm

Photo, Makeup and Me...

RSS 2.0