Riktig beslutsångest =O

                                 Alexander                                                                     Lucas
 
I vanliga fall brukar jag direkt veta att jag vill ha denna typ av bild i svartvitt eftersom de helt enkelt är snyggast så. När jag gjorde FAN med en tjej valde jag sen att använda mig av de bilderna i färg och jag var väldigt förvånad över mitt eget val. Nu har jag kommit till samma chockande besked här - bilderna i färg är jävligt bra! Samtidigt som svartvitt är hur najs som helst och de är den klassiska "Katestilen". Så jag sitter nu här och har beslutsångest på högsta nivå.. Vilket är egentligen snyggast me dessa bilder?
Vad tycker jag, hur tänker jag, vad vill jag?
Hur jag än tänker så dras jag till färg.. Och när jag gör det så säger nånting i min hjärna "Nej Kate, de är ju inte så de ska va" Men faktum är kanske att de me dessa bilder SKA va så..
 

Lägger i vartfall ut båda variationerna här så ha ja gjort den delen. Sen hur de bli när jag ska använda mig av bilderna de få bli ett senare bekymmer. Men som sagt så lutar de åt färg. =)
Fått en hel del "beröm" för bilderna på dessa killar. Eller vet inte om de är ja som fått beröm faktiskt, dom flesta kommentarer är från tjejer som skriver att de är "Såå snyggt" vet redan att ja ta bra bilder och killarna vet redan att dom e snygga så de är inte spec konstruktiv kritik rent bildmässigt, de är nog mer tjejers reptilhjärnor när dom ser fina killar. =) (Ja de är sant, vi tjejer är inte ett dugg bättre än killar i de avseendet)
Så, egoboost till killarna och ja som fotograf få väl ge mig en klapp på axeln.. =P
 
En annan magisk sak är att män oftast inte kommenterar när det är sånnahär bilder. Tror att dom ha svårt att se rent bildmässigt på de utan får lite homofob-fobi om dom öppet skulle tycka att bilder på halvnakna killar e snyggt. En HELT annan sak när de är halvnakna/nakna tjejer då strömmar kommentarer från män in. Men hey, helt upp till dem.. =)
 
Som sagt de va himla roligt att fota dem, och att fota två tillsammans va enklare och roligare än jag trott så det vill jag absolut göra igen. De svåra är som vanligt bara att hitta någon som vill bli fotad. =D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

katestockholm

Photo, Makeup and Me...

RSS 2.0