Fotosession Tierp

 
Till att börja med ska ja säga - Tierp, va i hel___e är de för ett ställe?
De finns på kartan å enligt den är de två avfarter och jag skulle svånga av vid den andra, jag såg då bara en för när ja närmade mig Gävle insåg ja att jag nog kört för långt..
Felkörning nr 1..
Så skulle ja svänga av andra stora vägen till höger.. Tydligen är de relativt va man kalla stora vägar för naturligtvis blev de då felkörning nr 2...
Hur kan man köra fel två ggr till tierp??? hahahaha...
Men jag kom fram till slut.
Vi åkte runt och kollade platser att fota på och jag fastnade direkt för ett brandområde, brandmännen hade just vart där och vart så det brann fortfarande lite på sina ställen.
Åkte till Mathias och sminkade honom, sen väntade vi på att det skulle bli lite mörkt innan vi åkte dit igen för att fota. Kallt som bara den va de men vi fick i vartfall några bra bilder även om vi båda huttrade av köld.
Bilder från den sessionen kommer så småningom! =D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

katestockholm

Photo, Makeup and Me...

RSS 2.0