Näst sista dagen i Hua Hin...

 

Rocco condom......?
 

Idag började jag dagen lita annorlunda!
Insåg att dagarna ha gått himla snabbt så va tvunget att gå till busstationen och införskaffa en biljett till Bangkok flygplats. Är medveten om att de inte är dit jag ska, men som skrivet igår så bli de buss dit och tåg in till stan. Sen få ja offra mig me en jädra tukkis till China Town och hotellet.
På väg till stationen såg jag en mycke spännande skylt!!
Rocco condom....
Va fasen!
"Ha dom en kondomfabrik här?" tänkte jag och va fast besluten att DIT skulle jag! De visa sig att de va ett jävla hotell.. Dom kan ju inte döpa ett hotell efter en porrskådis å så "condom" i nästa del av namnet de är väldigt missvisande tycker jag! Besviken!


Gick och pratade med en man från Michigan längs vägen. Han tyckte att jag var väldigt snygg och frågade om jag var gift och sa att nån kille skulle bli väldigt "lucky to get you", själv hade han varit gift i 52år.. "You are from Sweden right? There cant be anyone left in Sweden you are all here!" Haha.. Ja de kanske är sant.
Vilket fall som helst så blir de att åka buss kl 7 på måndag morgon, tänkte att jag tar så tidigt som möjligt så kanske ja hinner me nånting i Bangkok den dan oxå. Lite shopping.. ;)

 


Krossade glasflaskor fastgjutna i muren


På väg tillbaka upptäckte jag denhär säkerhetsanordningen...
Tja va säger man, alla sätt är bra utom dom dåliga?
JAG sulle då inte klättra över dendär muren de är då säkert..

 


Frukost intog jag på hotelltaket. Varmt som en häxkittel å luftfuktigheten måste ha vare långt över de normala för ja trodde att ja skulle rinna bort. Men de va väldigt mysigt. Tro att de bli samma lika imon. SIsta dagen..

Blev inte så länge på stranden eftersom ja slöat på morgonen och vart till stationen. Hela jag är som en vattenblåsa nu. De bli lätt så när de är luftfuktigt, så nu ha ja börjat gå sönder och får sånna skiftningar på huden. Blek där blåsorna ha vare, jättesnyggt . Not!

Tänkte att ja måste väl få nån lite bild på mig när men e brun så väl på hotellet igen blev de upp på taket och ta några bilder.

 

 
 
                                       

 


Man få väl va lite ego.. Även om de hade vare roligare om man vare fler så man hade fått mer "naturliga" bilder kanske.
Har fått höra hur många gånger som helst att ja ha "really long legs" å de kanske ja ha. Dom når då ner till marken när jag går.

 

 

Lite bilder på solnedgången bakom bergen. Känns som att de är så mycke jag inte ha sett nu då ja varit här. Men alltså eftersom ja nu va ensam blev de mest stranden här i Hua, tanken va vattenfall och bergen men men.. Allt ha väl en mening.

 



Å va gör man inte för att få "bra" bilder.

 

                                       
                                        Hon som e höjdrädd står på räcket 4 våningar upp....
 
 
 
 
 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

katestockholm

Photo, Makeup and Me...

RSS 2.0