Offentlig sex och skor!

 

Hua Hin Beach
 

Vaknar självmant sådär runt 9 tiden, de är kl 3 hemma i Sverige. De är ljust och man hör att folk är igång sedan länge. Man slöstartar motoriken, packar sin väska i maklig takt, smörjer in ansiktet och beger sig mot market för att köpa vatten och frukost för en dag på stranden.
Snart är de dax att åka tillbaka till äckliga Sverige.
Klockan 3 på morgonen betyder att ja ha försovit mig och måste stressa som satan för att he mig iväg till jobbet, å mörkt är de den tiden och säkert halt så de är livsfarligt att köra snabbt för att hinna i tid till kl 4 då ja börjar..

Har det ganska bra där jag är..
Trivs att ligga på stranden, läsa och kolla på folk. Köpa färsk frukt till lunch och plaska i vattnet som en 3åring. De är rätt kul att se vuxna människor som bygger sandslott, plaskar i vattnet och leker. De skulle dom ju aldrig göra hemma.
Man blir glad när man ser gamla människor gå långsamt längst stranden hand i hand och kolla på snäckor.
Har i 2 dagars tid nu sett två män vara ute och gå. Man ser att de är far och son, sonen påminner en hel del om "rainman". De är ganska sorgligt egentligen för man förstår att pappa alltid har tagit hand om honom och dom lever i sin värld. Men vad händer med hans son när han dör? Mena sonen är i 50års åldern.. Inte så att han helt plötsligt kommer att skaffa en egen lägenhet och ta hand om sig själv.

Minns ni killen jag prata om som inte ville synas me sin tjej utan spanade in alla andra tjejer?
Dom va där idag me. Idag "umgicks" han dock en del me henne. Dom hade sex i vattnet. Hur jag vet de? Herregu sånt se man, eller så ha ja en jävla bra radar, se allti när folk ha sex..
När dom va klar så gick han å brösta sig på stranden å spana in andra tjejer igen.


Jag vill oxå ha sex i havet!!
Eller ja vill ha sex överallt, vartsomhelst bara ja få sex.. Men tyvärr är ja inte en sån som ha sex me vemsomhelst..
Vill ha en pojke som gillar värmen, upptäkterna, havet och allt annat lika mycke som jag.
Vilket få mig att sakna Chris...
Vet ska inte tänka på han.. Skild, fd alkoholist, fd bråkstake, tatuerad, piercad, bor på en båt. Låter som ett kap va? =)
Men hans personlighet va rena drömmen. Visste precis hur man behandlade en tjej, med respekt, var väldigt beskyddande och man kände sig så värdefull och han skämdes inte att synas med mig utan höll om mig offentligt och visade att ja va me han.
Men som alla bra drömmar tog de slut för fort.

 

Gick till lilla nightmarket ikväll igen.
De är som samma lika som är där varje gång men dom byter ställen så när man letar efter nå så kan de ta ett tag innan man hittar just de ståndet. Har sett en svart lackväska, ser ut som en mun. Dom ville ha alldels för mycke för den. Den va stel och man fick knappt ner en hand i den fast den va lika stor som en ruggbyboll. Så de va bra ja hittade dom så ja kunde känna på väskan annars skulle ja väl ha funderat, nu vet jag att de inte va nå att ha.

 

                                       
 

Gick oxå till skobutiken. Bad att få fram min storlek. Tjejen kände igen mig och blev väl lite "suck hon igen som inte köpte skorna sist". Men denhär gången köpte jag dem. Fick ner den några kronor till. Men jag säger ändå att 150kr för dessa skor är helt okej.

Köpte även en sallad och grillat kycklinglår för 55bath (~12kr)

 


Skulle vilja våga prova dehär stället nångång

De är konstant fullt och de är mängder av thaifolk som äter där. Ett ställe mitt på trotoaren som bara e öppet på kvällar, plastpallar och små plastbord. De är lite som Hua Hin´s McDonalds. Massa familjer gå typ dit och äter. Lite kul att se 6-7 pers runt ett bord menat för 4.
När man kollar va de är för mat så hänger de kycklingar i ett sånt glasskåp, dom har en grill och de är nån form av snäckdjur i en metalldisk med is..
Så ok kycklingen, även om man vet hur kyckling förvaras i dehär landet. Men de är hur maten se ut när den serveras som gör mig lite skeptisk. De är ju som en röra å man kan inte se vad som e vad. Å kycklingen e ju som nerhackad i molikyler me skinn, ben och senor så de skulle ju ta en halv dag för mig att rensa ut dedär.. =D

 

                                       


Känner mig tjockare nu än då ja åkte till Thailand å så ska de inte va. Saknar mina dietshakar!
Ska man kanske ta kontakt med en personlig tränare då man kommer hem trots allt?
Vill inte lägga pengar på sånt skit men om han kan lägga upp nån form av program så ja få bort fläsket på arslet å låren å tränar armarna, då kanske de är värt de.
Men han måste få de att låta roligt!
Nån himla trampmaskin vill jag inte stå på å cykla vill jag inte för låren ska inte bli större! Kroppen ska svarvas, inte bli större...
Vi få se.. Annars finns ju allti fettsugning och svält.

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

katestockholm

Photo, Makeup and Me...

RSS 2.0